Alla inlägg den 19 april 2014

Av millanpunk - 19 april 2014 21:13

Då har det äntligen hänt. Jag har skaffat mig en blogg. Har funderat säkert ett år men som så många gånger annars så har jag tänkt "att jag gör det sedan". Och nu Påskafton 2014 är det äntligen "sedan". Men som någon klok människa sà för en herrans massa år sedan. " Bättre sent än aldrig". När jag första gången tänkte att jag skulle starta en blogg så var det efter att fullständigt ha tröttnat på allt negativt som skrevs i alla tidningar.  Då tänkte jag att jag skulle starta en tidning med BARA positiva nyheter. Roliga saker som hänt. Men en tidning hade tagit ännu längre att starta än en blogg :-) Nu när jag skulle registrera mig så funderade jag på vem som kommer att hitta denna blogg bland alla miljoner eller kanske miljarder bloggar. Men det viktiga just nu är inte att bli läst utan att bli skriven. Jag är nämligen en sådan människa som på riktigt inte lägger så stor vikt vid vad folk tycker om det jag säger och gör. Det viktiga för mig är att få säga vad jag tycker och göra det som känns bäst eller i vissa fall minst dåligt just nu. Just nu sitter jag då hemma och skriver på min ipad. Jag är en hemmamänniska har jag kommit på med åren. Jag älskar att bara vara hemma. Hem ljuva hem..... Har ett glas rosé vid min sida och en tom godisskål. Tänkte äta upp allt godis så att jag kan börja ett nyttigare liv på tisdag. Känns det igen?  Just det. Det kanske inte är någon som läser detta. Men för mig känns det igen. Allt för ofta. Nästan varje måndag eller i allà fall vaje månad börjar jag "ett nyttigare liv". Ska äta bättre och träna mer.  Men allt är ju relativt. Äta nyttigare än vad?  Och träna mer än vad?  Mer än nu ikväll blir ju i alla fall lätt. Så det kör vi på. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards